Vill tillbaka Danmark

Åh, jag som trodde sommaren hade kommit för att stanna, men det verkar inte så idag. Det blev till att plocka fram jeansen och jackan igen, och dessutom regnar det till och från hela tiden.  Började klippa gräset igår men fick avbryta för att det började regna och idag är det inte ens lönt att försöka plocka fram klipparen igen, alldeles för blött i gräset.

Är hemma en stund nu innan jag ska tillbaka till jobbet för personalmöte. Planering inför hösten gäller men det känns ju inte så jätteangeläget eftersom jag hoppas på att inte vara kvar där till hösten. har fortfarande inte fått svar på jobbet jag sökt men det känns väl som om det inte blir nåt av det tyvärr. Men, blir det inget vill ju nya ledningen ha mig som IT-ped/fritidsped på F-6, så det räknar jag med till hösten nu, hoppas bara att det går i lås.

Sten åkte till Stockholm idag, men kommer hem i morgon igen. Han åker förbi Linkäöping och hämtar upp Annika som gör sin sista dag för terminen där. Hon ska ta hem lite blommor mm över sommaren.

Hugo som opererade bort sina halsmandlar ska till veterinären på tordag. han har blivit svullen under halsen så det verkar som om han fått tillbaka dem, måste nog opereras igen, stackaren. Blir lite krångligt på torsdag eftersom Sten har hyrbil till Stockholm som han måste lämna tillbaka torsdag morgon in Jönköping. Sen måste han ta bussen hem igen och köra Hugo till vet på em. Ska vara där 15.30. Hoppas nån (Annika?) kan vara hemma med Viktor som inte är van att vara själv. Fast hon skulle jobba vid 16 men då är nog Jon hemma.Själv stänger jag på jobbet så det timar dåligt.

Sen är det äntligen fredag och då åker Erika och jag upp till Skavsta och hämtar hem Hanna. Sista resan från England. Helt otrolilgt att hon varit där i hela tre år. Kändes väldigt långt när hon åkte över första gången men nu känns det som om åren gått riktigt fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0